TomeL-TomeL

TomeL-TomeL

Saturday, 3 March 2012

Belajar Sejarah Kami:)

 Ola....
Kucen a.k.a anak bulus Mama Tatami dan Mama Asari ni 
sume berasal dari jalanan.
secantek cantek kimora dan hachi pun ada yg buang (Tabby)
Kesiannnn....kerana kasih pada mereka...
semuanya untukmu

♫♪ Tiap apa yg ku buat♪
 ♪Tiap apa yang ku lakukan
Tidak bisa paksa mereka♫
walau apa yg terkadi padaku
♪kerna ini semua untuk mu..
untuk mu...untuk mu
kerna ini semua untuk mu..
untuk mu...untuk mu♫

Simba
Dulu (7 Disember 2011)

Kini (2012)
 
Jepun Famili
Dulu (Ogos 2011) dari kiri Aoki, Tatami, Kimora & Hachiko




Kini (2012) Dari kiri Tatami, Kimora, Hachiko & Aoki




Wawa

Dulu (6 Sept 2011)
Kini (2012)


Asari
Dulu (30 Nov 2010)
Kini (2012)
Semua yang di atas tu dijumpai tanpa ibu, 
mengiau-ngiau tak berhenti, dan ada yg sakit
Nak ditinggal...kesian. 
diambik, dirawat dan dijaga.

Dinding
Dulu (April 2010)
 Mula di angkat sebab merayau-rayau kat Library.
Diselamatkan oleh Mama Asari...
Sebab takut dimakan orang:P
Tak tahu si Dinding ni pegnan:)

 1 Jun 2010 - Peguin, Abg Tupai, Twister dan Elsa lahir:)
Sekor tak survive:(
Lima Beranak

Kini (2012) 


Doa Mama, Semoga kamu semua sihat dan selamat.
Juga kepada mereka yg tak dpt masuk umah, 
dok kat luar tu ...
sihat jugak☺

Jasper
Cherry 
Shark dan anak-anak, Nemo, Nala dan Dory
Goldie Chichi



8 comments:

  1. semoga kamu semua sihat dan kepada Mama Tatami..semoga d'permudahkan rezeki...amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih di atas doa itu untukkami:-)

      Delete
  2. semoga kamu sumer sihat slalu sayang..syukur kamu sumer bertemu dgn insan penyayang..moga Mama Tatami dan Mama Asari pun sihat2 slalu..Aminn..

    tergelang lak baca yg nana Dinding tu..hik2 ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi nama dinding sebab kaler bulu dia sama ngan dinding dapur kita kakak.

      Delete
  3. besar dah bengal ya kak ow! aeee..cpt jak rs berlalu..bujang dah anak ktk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aok v, dah bujang n dara. Nok dara dah kenak spay. X dpt tngu. Tkt bercicit kelak.
      Nak jntan tngu dah besar sikir. Br kasi potonggggg:-)

      Delete
  4. wah, besar nya keluarga Mama Tatami and Mama Asari..
    Alhamdulillah, nampaknya mereka membesar dengan sihat. Dan juga terbukti rezeki sentiasa ada untuk semua ;)

    ReplyDelete
  5. dah besar semuanya...comel-comel pulak tu...

    ReplyDelete