TomeL-TomeL

TomeL-TomeL

Friday 9 September 2011

Adik-adik Baru...

Tarikh Datang : 10 Ogos 2011

Tatami, Aoki, Kimora  & Hachiko

Tatami (siam),  Hachiko dan Kimora (kacukan Bengal)

Aoki kat belakang...

Ini la adik2 baru...abah saya tak sanggup nak tinggalkan di tepi jalan...jseorang hamba Allah  mintak tolong abah saya buang tapi abah saya tak sampai hati...terus kol saya...saya setuju jaga buat sementara...tapi tgk gaye mcm dah jadi permanent resident la jugak....Masa mula datang dulu sume berat dalam 200g n 300g jer...sakit mata dan bercacing, perut buncit...now..dah sebulan..semua nampak sihat dan nakal....Dr Audrey n nurses kata keluarga Jepun...Kesian kat anak2 kucing ni...terbiar dan tak terbela...Diorang ni adalah anak kucing belaan senasib dengan Wawa...Apalah dosa mereka dan Wawa...dibela tapi tak diberi makan secukupnya.....terbiar dan disisihkan....

Tak pe la...kami ada..
 Kami boleh tolong Mama Tatami n Mama Asari yang " JAGA"


P/s: Abg Madan  Mama Kimora...eh sama nama la dgn kimora the kitten....sebab saya suka ngan Kimora L.S tu..

2 comments:

  1. mujur ada yg prihatin

    smoga rezeki mama tatami sekeluarga diperluaskan oleh-Nya..

    ReplyDelete