TomeL-TomeL

TomeL-TomeL

Sunday, 25 September 2011

Sapa Punyer Kejer ni..kalo dapat Siapppp!!!

Nak dijadikan satu cite...masa nak ambik susu dalam peti ais nak wat air nescafe susu...adala  satu benda mcm bijik buah asam atas peti ais tu....[lupa nak tangkap gambo]. punyer la kite ni curious nak tau..nak pegang tangan dah penuh...so mcm biasa...kita guna la deria bau yang ada ni...

sniff! sniff! and sniff! ...   zzzzuuppppp! terus la masuk ke saraf otak... cepat tol  otak ni compute...perghhh....taik kering rupenyer! ntah sape pnuyer keje nih...kalo dapat tau... memang siap diorang ni ...Kasi Potong!!!! 

Hai....Macam2 ada ! Tapi dalam kepala kita rasanyer tau sangat sape punyer..sebab dia jer suka lepak atas peti ais ni......
:
:
:
:
 Elsa punyer keje kan..????

Tak baik tau main tuduh2...kot kebetulan Mama Tatami ambik gambo Elsa time orang tgh lepak atas petiais ni...kak Twister punyer kot..dia kan pernah buasir...kecik ati saya tau Mama Tatami tuduh Elsa...
 ok ok..sori yer Elsa...suke jer nak uji Elsa..Tak kisah la..sapa punyer keje pun..Asal u all sihat dan ceria..dah cukup bagi Mama Tatami:)

3 comments:

  1. ahaha..penah jugak jadik camni..ekeke

    ReplyDelete
  2. hahahahah....sobo jelah mama

    nak wat camana syg punya pasal :D

    ReplyDelete