TomeL-TomeL

TomeL-TomeL

Monday, 19 September 2011

Sabar ....tak semestinyer yang kita nak sangat tu baik untuk kita....


Mama Tatami ..... kenapa monyok jer?

cedih cikit la Abg Tupai....

       
Apa yang wat Mama Tatami rasa cedih?

Mama tak dapat apa yang Mama nak sangat...tu yang buat Cedih giler tu Penguin:(



Sabar la Mama..Asari pernah dengar orang kata kadang-kadang apa yang kita hajat tu Allah tak bagi sebab ia tak baik untuk kita...sabar yer..ni Asari dah copy paste dari blog akak Meowmania (Asari minta izin yer) untuk renungan Mama "Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."

(Al-Baqarah : 216)

 
ye la Asari..Mama tau...tima kacih la yer sebab pandai jugak Asari ni bg nasihat:P

2 comments:

  1. amboii pandainya Asari pujuk mama yer...sejuk hati mama :)

    ReplyDelete
  2. hehehe (Asari gelak kecik malu-malu)

    ReplyDelete